Shirky, Clay
Πλεόνασμα γνώσης : πως η τεχνολογία μετατρέπει τους καταναλωτές σε συνεργάτες / Clay Shirky ; μετάφραση, Δημήτρης Ποταμιάνος ; επιστημονική επιμέλεια, Μπέττυ - Αθήνα : Πεδίο, 2016. - 255 σ. ; 23 εκ.
Μετάφραση του: Cognitive surplus. c2010.
9789605466008
Information society.
Κοινωνία της πληροφορίας.
Social media.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Mass media--Social aspects.
Μέσα μαζικής επικοινωνίας--Κοινωνική θεώρηση.
HM851 / .S55416 2016
Πλεόνασμα γνώσης : πως η τεχνολογία μετατρέπει τους καταναλωτές σε συνεργάτες / Clay Shirky ; μετάφραση, Δημήτρης Ποταμιάνος ; επιστημονική επιμέλεια, Μπέττυ - Αθήνα : Πεδίο, 2016. - 255 σ. ; 23 εκ.
Μετάφραση του: Cognitive surplus. c2010.
9789605466008
Information society.
Κοινωνία της πληροφορίας.
Social media.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Mass media--Social aspects.
Μέσα μαζικής επικοινωνίας--Κοινωνική θεώρηση.
HM851 / .S55416 2016