000 -LEADER |
fixed length control field |
03360nam a22003374a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
GrThPMO |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240502014840.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
100222s2007 gr b 000 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9789604552443 |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER |
System control number |
hzn104622 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
GrThPMO |
Transcribing agency |
GrThPMO |
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC) |
-- |
BIB |
050 14 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER |
Classification number |
LB41 |
Item number |
.P385 2007 |
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC) |
Classification number |
LB41.P385 2007 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Πατινιώτης, Νικήτας. |
9 (RLIN) |
23450 |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Γνώση και εργασία : |
Remainder of title |
θεωρήσεις, ιδεολογήματα, πραγματικότητες : μια κοινωνιολογική προσέγγιση / |
Statement of responsibility, etc. |
Νικήτας Πατινιώτης. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Μεταίχμιο, |
Date of publication, distribution, etc. |
2007. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
xii, 262 σ ; |
Dimensions |
20 εκ. |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Σειρά Επιστήμες της αγωγής. Κοινωνιολογία-πολιτική της εκπαίδευσης. |
520 3# - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Κεντρικό ζήτημα του βιβλίου συνιστά η γνώση ως μια διαδικασία που δεν έχει τέλος ούτε ολοκλήρωση. Για το συγγραφέα, κατά την τρέχουσα περίοδο του έντονου ανταγωνισμού και της εξατομίκευσης των κοινωνικών υποκειμένων, της μείωσης της κοινωνικής αλληλεγγύης, η γνώση χάνει την παραδοσιακή σημασία της, αφού το σχετικό δημόσιο ενδιαφέρον εστιάζεται πλέον πρωταρχικά στη σφαίρα του επαγγέλματος και στο πεδίο της απασχόλησης και της εργασίας. Η γνώση παραμένει πάντοτε σημαντική δύναμη στην αντίληψη των σύγχρονων ανθρώπων, υποστηρίζοντας όμως πρωτίστως τις προσπάθειες εξασφάλισης του βιοπορισμού, ενώ εμπορευματική αξία προσδίδει στη γνώση το ευρύτερο οικονομικό σύστημα. Ο συγγραφέας μελετά τις ουσιώδεις επιπτώσεις που η κατάσταση αυτή έχει στην εκπαίδευση και στα προτάγματά της, όπου κυρίως άμεσης εφαρμογής γνώσεις και δεξιότητες αξιολογούνται θετικά, ενώ η γνώση ως βάση παιδείας και πολιτισμικής ανάπτυξης περιθωριοποιείται. |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
7532 |
Topical term or geographic name as entry element |
Education |
General subdivision |
Aims and objectives |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
13441 |
Topical term or geographic name as entry element |
Εκπαίδευση |
General subdivision |
Σκοποί και στόχοι. |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
12415 |
Topical term or geographic name as entry element |
Labor supply |
General subdivision |
Effect of education on |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
97410 |
Topical term or geographic name as entry element |
Εργασίας προσφορά |
General subdivision |
Επίδραση της εκπαίδευσης. |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
146597 |
Topical term or geographic name as entry element |
Labor market |
Geographic subdivision |
Greece. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
21046 |
Topical term or geographic name as entry element |
Αγορά εργασίας |
Geographic subdivision |
Ελλάδα. |
830 #0 - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
9 (RLIN) |
60075 |
Uniform title |
Επιστήμες της αγωγής (Μεταίχμιο). |
Name of part/section of a work |
Κοινωνιολογία-πολιτική της εκπαίδευσης. |
856 4# - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS |
Materials specified |
Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων |
Uniform Resource Identifier |
<a href="http://www3.lib.uom.gr/enrichment/retrieveRecIPAC.asp?ID=1567">http://www3.lib.uom.gr/enrichment/retrieveRecIPAC.asp?ID=1567</a> |
942 00 - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Koha issues (borrowed), all copies |
29 |