Το marketing στον τουρισμό : τουριστικών επιχειρήσεων - κρατικών οργανισμών ; Η φιλοσοφία του τουρισμού / Νίκου Α. Σιορβανέ.

By: Σιορβανές, Νίκος ΑMaterial type: TextTextSeries: Τουριστική επιστημονική βιβλιοθήκη (Παπαζήσης) ; I.Publication details: Αθήνα : Παπαζήσης, 1974Description: 141 σ. ; 21 εκSubject(s): Tourism -- Marketing | Τουρισμός -- ΜάρκετινγκLOC classification: G156.5.M3 | S56 1974
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Book Book University of Macedonia Library
Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Main Collection G156.5.M3S56 1974 (Browse shelf (Opens below)) Available 0013015621

There are no comments on this title.

to post a comment.
European Union Digital Greece ESPA Default