Το σχολείο και οι κοινωνιολογίες του / Jean-Manuel de Queiroz ; μετάφραση, Ιφιγένεια Χριστοδούλου, Γιώργος Σταμέλος ; πρόλογος, Γιώργος Σταμέλος ; φιλολογική επιμέλεια, Ιφιγένεια Χριστοδούλου.
Material type: TextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Original language: French Series: Βιβλιοθήκη κοινωνικής επιστήμης και κοινωνικής πολιτικής ; 66Publication details: Αθήνα : Gutenberg, 2000Description: 226 σ. : εικ. ; 21 εκISBN: 9600108315Other title: Σχολείο & οι κοινωνιολογίες τουUniform titles: École et ses sociologies. Ελληνικά Subject(s): Educational sociology | Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης | Educational sociology -- France | Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης -- ΓαλλίαLOC classification: LC191 | .D4716 2000Online resources: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένωνItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | LC191.D4716 2000 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | 0013137116 | |
Book | University of Macedonia Library Desk | Multiple Items | LC191.D4716 2000 (Browse shelf (Opens below)) | 2 | Available | 0013136303 | |
Book | University of Macedonia Library Desk | Multiple Items | LC191.D4716 2000 (Browse shelf (Opens below)) | 3 | Available | 0013085309 |
Browsing University of Macedonia Library shelves, Shelving location: Desk, Collection: Multiple Items Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||||||
LC93.G8B68 2003 Νεοελληνική εκπαίδευση,1821-1998 : εξαρτημένη ανάπτυξη / | LC189.B3616 2000z Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης / | LC189.B3616 2000z Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης / | LC191.D4716 2000 Το σχολείο και οι κοινωνιολογίες του / | LC191.D4716 2000 Το σχολείο και οι κοινωνιολογίες του / | LC191.G49516 2011 Κατανοώντας την εκπαίδευση : μια κοινωνιολογική θεώρηση / | LC191.G49516 2011 Κατανοώντας την εκπαίδευση : μια κοινωνιολογική θεώρηση / |
There are no comments on this title.