Διαγνωστική αξιολόγηση : στοιχεία μεθοδολογίας και ενδεικτικά παραδείγματα διαγνωστικών δοκιμασιών για τους μαθητές της Α' Λυκείου / Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων, Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας.

By: Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (Ελλάδα)Material type: TextTextPublication details: Αθήνα : Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, 1998Description: 149 σ. : εικ. ; 24 εκISBN: 9605410168Subject(s): Educational tests and measurements -- Greece -- Case studies | Εκπαιδευτικά τεστ και μετρήσεις -- Ελλάδα -- Περιπτωσιακές διερευνήσειςLOC classification: LB3056.G8 | K46 1998
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book University of Macedonia Model School Library
Main Collection LB3056.G8K46 1998 (Browse shelf (Opens below)) 1 Available 0013062451
Browsing University of Macedonia Model School Library shelves, Collection: Main Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
Cover image Cover image Cover image Cover image Cover image Cover image Cover image
LB3013.3.K364 2020 Λέξεις που πληγώνουν, λέξεις που χαμογελούν : βιωματικό εργαστήριο για τον λεκτικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον : οδηγός για εκπαιδευτικούς / LB3048.B3E356 2000 Η εικόνα του "άλλου"/γείτονα στα σχολικά βιβλία των βαλκανικών χωρών : πρακτικά διεθνούς συνεδρίου, Θεσσαλονίκη 16-18 Οκτωβρίου 1998 / LB3051.K377 2003 Η αξιολόγηση της επιδόσεως των μαθητών : μέσα, μέθοδοι, προβλήματα, προοπτικές / LB3056.G8K46 1998 Διαγνωστική αξιολόγηση : στοιχεία μεθοδολογίας και ενδεικτικά παραδείγματα διαγνωστικών δοκιμασιών για τους μαθητές της Α' Λυκείου / LB3454.D73 2003 Ειδική παιδαγωγική των προβλημάτων λόγου και ομιλίας : λογοπαιδεία-λογοθεραπεία : παιδοψυχολογικές και λογοθεραπευτικές στρατηγικές αποκατάστασης στην προσχολική και σχολική ηλικία / LB3608.L3616 2005 Μην αφήνετε την TV να μεγαλώνει το παιδί σας / LC58.75.T75 2005 Τα φροντιστήρια στην Ελλάδα : η ιστορία και οι άνθρωποι /

There are no comments on this title.

to post a comment.
European Union Digital Greece ESPA Default