Το λάθος ως εργαλείο μάθησης και διδασκαλίας / Μαρία Σφυροέρα.
Material type: TextSeries: Κλειδιά και αντικλείδια. Διδακτική μεθοδολογίαPublication details: Αθήνα : ΥΠΕΠΘ : Πανεπιστήμιο Αθηνών, 2003Description: 41 σ. ; 17 εκSubject(s): Learning, Psychology of | Μάθηση, Ψυχολογία τηςLOC classification: LB1051 | .S659 2003Online resources: Επιλέξτε από τα περιεχόμενα το 9ο κείμενοItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Περιοχή Πληροφοριακού (Reference Area) | Pamphlet | Φ .S659 2003 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | 0013077273 | |
Book | University of Macedonia Model School Library | Main Collection | LB1051.S659 2003 (Browse shelf (Opens below)) | 2 | Available | 0013119387 |
Browsing University of Macedonia Model School Library shelves, Collection: Main Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | |||||||
LB1051.D466 2001 Εκπαιδευτική ψυχολογία / | LB1051.K37 1996 Παιδαγωγική ψυχολογία / | LB1051.K65 1994 Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικο-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο / | LB1051.S659 2003 Το λάθος ως εργαλείο μάθησης και διδασκαλίας / | LB1060.A53 1994 Αναπαραστάσεις του φυσικού κόσμου : γνωστική, επιστημολογική και διδακτική προσέγγιση / | LB1060.B4521216 1990 Θεωρίες μάθησης για εκπαιδευτικούς / | LB1060.C46916 1999 Η σχέση με τη γνώση : στοιχεία για μία θεωρία / |
"Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων 2002-2004."
There are no comments on this title.