Μάρκετινγκ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές / Κώστας Τζωρτζάκης, Αλεξία Τζωρτζάκη.

By: Τζωρτζάκης, Κώστας ΜContributor(s): Τζωρτζάκη, ΑλεξίαMaterial type: TextTextPublication details: Χαλάνδρι : Rosili, c1996Description: 608 σ. : εικ. ; 24 εκISBN: 9608574900Subject(s): Marketing | ΜάρκετινγκLOC classification: HF5415 | .T965 1996
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book University of Macedonia Library
Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Main Collection HF5415.T965 1996 (Browse shelf (Opens below)) 1 Available 0013091617
Book Book University of Macedonia Library
Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Main Collection HF5415.T965 1996 (Browse shelf (Opens below)) 2 Available 0013052721

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.

There are no comments on this title.

to post a comment.
European Union Digital Greece ESPA Default