Λειτουργική διδακτική : στόχοι, στρατηγικές, αξιολόγηση : ο συντελεστικός γνωστισμός / Michel Minder.
Material type: TextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Original language: French Series: Θεωρητικές επιστήμες. Παιδαγωγικά.Publication details: Αθήνα : Πατάκης, 2007Edition: 1η έκδDescription: 464 σ. : εικ. ; 24 εκISBN: 9789601623078Uniform titles: Didactique fonctionnelle. Ελληνικά Subject(s): Educational psychology | Εκπαιδευτική ψυχολογία | Lesson planning | Μαθήματος, ΣχεδιασμόςLOC classification: LB1051 | .M516 2007Online resources: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέαItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | LB1051.M516 2007 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | 0013116130 |
There are no comments on this title.