Η μάθηση της ορθογραφίας : τρεις μελέτες / Σμαράγδα Παπαδοπούλου-Μανταδάκη.
Material type: TextSeries: Επιστήμες (Μεταίχμιο)Publication details: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2004, c2003Edition: 1η εκδDescription: 99 σ. : εικ. ; 24 εκISBN: 9603756318; 9789603756316Subject(s): Language and languages -- Orthography and spelling | Γλώσσα και γλώσσες -- Ορθογραφία και συλλαβισμός | Greek language, Modern -- Orthography and spelling -- Study and teaching | Ελληνική γλώσσα (Νεοελληνική) -- Ορθογραφία και συλλαβισμός -- Μελέτη και διδασκαλίαLOC classification: P240.2 | .P373 2004Online resources: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένωνItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | P240.2.P373 2004 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | 0013128071 | |
Book | University of Macedonia Library Desk | Multiple Items | P240.2.P373 2004 (Browse shelf (Opens below)) | 3 | Available | 0013128070 | |
Book | University of Macedonia Library Desk | Multiple Items | P240.2.P373 2004 (Browse shelf (Opens below)) | 4 | Available | 0013115437 | |
Book | University of Macedonia Model School Library | Main Collection | P240.2.P373 2004 (Browse shelf (Opens below)) | 2 | Available | 0013085883 |
Browsing University of Macedonia Model School Library shelves, Collection: Main Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
P211.V35 1985 Μια περιπέτεια χωρίς τέλος : η ιστορία της γραφής του βιβλίου / | P211.7.W7516 2009 Ο γραπτός λόγος σε κοινωνικοπολιτισμικά πλαίσια : κειμενικές πρακτικές και διαδικασίες μάθησης / | P217.N4716 1999 Φωνολογία / | P240.2.P373 2004 Η μάθηση της ορθογραφίας : τρεις μελέτες / | P245.R355 2007 Η σύνθεση λέξεων : διαγλωσσική, μορφολογική προσέγγιση / | P306.G56 1998 Η γλώσσα της λογοτεχνίας & η γλώσσα της μετάφρασης : πρακτικά ημερίδας, 24 Μαίου 1998 / | PA74.K35 2007 Η ανάταξη της ερώτησης στο μάθημα των κλασικών γλωσσών / |
There are no comments on this title.