Παιδιά και νέοι με προβλήματα όρασης : η πρόσβαση στην εκπαίδευση / Heather Mason και Stephen McCall επιμέλεια έκδοσης ; μετάφραση Ακριβή Λαζαράτου ; επιστημονική επιμέλεια Αθηνά Ζώνιου-Σιδέρη, Ευδοξία Ντεροπούλου-Ντέρου.
Material type: TextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Original language: English Publication details: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2005.Description: 703 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:- 9604421638
- Visual impairment. Ελληνικά.
- Children with visual disabilities -- Education
- Παιδιά με προβλήματα όρασης -- Εκπαίδευση
- Children with visual disabilities -- Education -- Great Britain
- Παιδιά με προβλήματα όρασης -- Εκπαίδευση -- Μεγάλη Βρετανία
- People with visual disabilities -- Education -- Great Britain
- Άτομα με προβλήματα όρασης -- Εκπαίδευση -- Μεγάλη Βρετανία
- HV1626 .V5716 2005
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | HV1626.V5716 2005 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | 0013126700 | ||
Book | University of Macedonia Model School Library | Main Collection | HV1626.V5716 2005 (Browse shelf(Opens below)) | 4 | Available | 0013126698 |
Browsing University of Macedonia Model School Library shelves, Collection: Main Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
HV375.5.Z8T453 2000 Φιλόπτωχος Αδελφότης Ανδρών Θεσσαλονίκης : 1871-2000. | HV599.T53 2006 Σεισμοί : τί είναι και πώς τους αντιμετωπίζουμε : ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για παιδιά ηλικίας 8-15 ετών / | HV700.E85O3855 2002 Οικογένειες και κράτος πρόνοιας στην Ευρώπη : τάσεις και προκλήσεις στον εικοστό πρώτο αιώνα / | HV1626.V5716 2005 Παιδιά και νέοι με προβλήματα όρασης : η πρόσβαση στην εκπαίδευση / | HV1669.P37 2005 Τύφλωση και ανάγνωση : διαβάζοντας με την αφή / | HV2474.T75 1990 Σύστημα ελληνικών νευμάτων / | HV2474.T753 1997 Ο λόγος των νευμάτων / |
Μετάφραση του: Visual impairment. c1997.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. [673]-703).
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.