Reflective teaching : evidence-informed professional practice / Andrew Pollard ; with contributions by Janet Collins ... [et al.].
Material type: TextPublication details: London : Continuum, 2005Edition: 2nd edDescription: xxix, 503 p. : ill. ; 25 cmISBN: 0826473954 (pbk.)Subject(s): Elementary school teaching | Teachers -- Self-rating ofDDC classification: 372.11 LOC classification: LB1555 | .P69 2005Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | LB1555.P69 2005 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | 0013101946 |
Browsing University of Macedonia Library shelves, Shelving location: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A), Collection: Main Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1555.D7616 2003 Αποτελεσματική διδασκαλία : για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση / | LB1555.H297 2005 Elementary education : a reference handbook / | LB1555.O39 1992 Η Οδύσσεια του διδασκαλικού επαγγέλματος / | LB1555.P69 2005 Reflective teaching : evidence-informed professional practice / | LB1555.R425 2006 How not to teach / | LB1555.T565 2012 Ολοήμερο σχολείο : παιδαγωγικές και κοινωνικές διαστάσεις / | LB1556.7.G8B453 2007 Καινοτομίες στην εκπαίδευση : έννοια-εφαρμογή-διαχείριση-αξιολόγηση : εμπειρική προσέγγιση, "η περίπτωση του ολοήμερου δημοτικού σχολείου" / |
Includes bibliographical references (p. [447]-485) and index.
There are no comments on this title.