Μαθησιακές δυσκολίες : ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση : πρακτικές απαντήσεις στα ερωτήματα γονιών και εκπαιδευτικών για τη δυσλεξία, τις δυσαριθμησίες και τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα / Νίκος Τομαράς.

By: Τομαράς, ΝίκοςMaterial type: TextTextSeries: Διδακτική πράξη και θεωρίαPublication details: Αθήνα : Πατάκης, 2008Edition: 1η έκδDescription: 166 σ. : εικ. ; 24 εκISBN: 9789601629711Subject(s): Learning disabilities | Learning disabled children -- Education | Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση | Μαθησιακές δυσκολίεςLOC classification: LC4704 | .Τ663 2008Online resources: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέα
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book University of Macedonia Library
Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Main Collection LC4704.T663 2008 (Browse shelf (Opens below)) 1 Available 0013123665
Browsing University of Macedonia Library shelves, Shelving location: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A), Collection: Main Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
Cover image Cover image Cover image Cover image Cover image Cover image Cover image
LC4704.P368 2017 Μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : οδηγός για γονείς / LC4704.P76 1986 Psychological and educational perspectives on learning disabilities / LC4704.R48 2001 Research and global perspectives in learning disabilities : essays in honor of William M. Cruickshank / LC4704.T663 2008 Μαθησιακές δυσκολίες : ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση : πρακτικές απαντήσεις στα ερωτήματα γονιών και εκπαιδευτικών για τη δυσλεξία, τις δυσαριθμησίες και τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα / LC4704.T968 2011 Μαθησιακές δυσκολίες : θέματα ερμηνείας και αντιμετώπισης / LC4704.5.A335 2012 Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών / LC4704.5.A335 2012 Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /

There are no comments on this title.

to post a comment.
European Union Digital Greece ESPA Default