Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση / Dale H. Schunk ; μετάφραση, Ελισσάβετ Εκκεκάκη ; επιστημονική επιμέλεια, Γιώργος Κουλαουζίδης.
Material type: TextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Original language: English Series: Επιστήμες της αγωγής (Μεταίχμιο). Θεωρίες της αγωγής.Publication details: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2010Description: xxi, 649 σ. : εικ. ; 28 εκISBN: 9789604557691Uniform titles: Learning theories. Ελληνικά Subject(s): Learning | Μάθηση | Cognition | ΝόησηLOC classification: LB1060 | .S3716 2010Online resources: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένωνItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Oversized | LB1060.S3716 2010 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | 0013132028 | |
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Oversized | LB1060.S3716 2010 (Browse shelf (Opens below)) | 2 | Available | 0013150707 | |
Book | University of Macedonia Library Desk | Multiple Items | LB1060.S3716 2010 (Browse shelf (Opens below)) | 4 | Available | 0013122797 | |
Book | University of Macedonia Library Desk | Multiple Items | LB1060.S3716 2010 (Browse shelf (Opens below)) | 5 | Available | 0013122798 |
Browsing University of Macedonia Library shelves, Shelving location: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A), Collection: Oversized Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1060.F593 2006 Multiple intelligences in practice : enhancing self-esteem and learning in the classroom / | LB1060.R39916 2019 Τρόποι μάθησης και συμπερίληψη : εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες στήριξης και γονείς / | LB1060.S3716 2010 Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση / | LB1060.S3716 2010 Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση / | LB1060.S3716 2010 Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση / | LB1060.S695 2003 Differentiation through learning styles and memory / | LB1062.6.A88 1994 Assessment and program evaluation / |
There are no comments on this title.