Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις & εκπαιδευτικές πρακτικές / Σουζάνα Παντελιάδου & Διαμάντω Φιλιππάτου.
Material type: TextSeries: Εκπαίδευση και αναπηρίαPublication details: Αθήνα : Πεδίο, 2013Description: 451 σ. : εικ. ; 23 εκISBN: 9789605460846Subject(s): Individualized instruction | Εξατομικευμένη διδασκαλία | Mixed ability grouping in education | Ομαδοποίηση με βάση μικτές ικανότητες στην εκπαίδευσηLOC classification: LB1031 | .D537 2013Online resources: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέαItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | LB1031.D537 2013 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | 0013140776 | |
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | LB1031.D537 2013 (Browse shelf (Opens below)) | 2 | Available | 0013152176 | |
Book | University of Macedonia Library Desk | Multiple Items | LB1031.D537 2013 (Browse shelf (Opens below)) | 3 | Received Order | 0013157069 | |
Textbook (48 hours loan) | University of Macedonia Library Desk | Main Collection | LB1031.D537 2013 (Browse shelf (Opens below)) | 4 | Received Order | 0013157070 |
Browsing University of Macedonia Library shelves, Shelving location: Desk, Collection: Multiple Items Close shelf browser (Hides shelf browser)
LB1028.43.W3752 1998 Using technology in teaching & learning / | LB1028.5.A35816 2005 Πολυμέσα και εκπαίδευση : μέθοδοι και ανάπτυξη / | LB1028.5.A35816 2005 Πολυμέσα και εκπαίδευση : μέθοδοι και ανάπτυξη / | LB1031.D537 2013 Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις & εκπαιδευτικές πρακτικές / | LB1032.J3516 2004 Μάθηση σε ομάδες : εγχειρίδιο για όσους συντονίζουν ομάδες ενήλικων εκπαιδευομένων / | LB1032.J3516 2004 Μάθηση σε ομάδες : εγχειρίδιο για όσους συντονίζουν ομάδες ενήλικων εκπαιδευομένων / | LB1044.9.R63R6616 2023 Η ρομποτική στην εκπαίδευση / |
There are no comments on this title.