Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου / Χ.Α. Βασιλειάδης.

By: Βασιλειάδης, Χρήστος ΑContributor(s): Βασιλειάδης, Χρήστος Α. Η διαχείριση και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμώνMaterial type: TextTextPublication details: Θεσσαλονίκη : Αφοί Θ. Καραγιώργου Ο.Ε., 2019Edition: 4η έκδDescription: 832, [24] σ. : εικ. ; 24 εκISBN: 9786188337077Other title: Management & marketing of tourism destinationsSubject(s): Tourism -- Management | Τουρισμός -- Μάνατζμεντ | Tourism -- Marketing | Τουρισμός -- Μάρκετινγκ | Tourism -- Greece | Τουρισμός -- ΕλλάδαLOC classification: G155.A1 | V375 2019Online resources: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο και πίνακας περιεχομένων
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book Book University of Macedonia Library
Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Main Collection G155.A1V375 2019 (Browse shelf (Opens below)) 1 Checked out 21/05/2024 0013150252
Book Book University of Macedonia Library
Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Main Collection G155.A1V375 2019 (Browse shelf (Opens below)) 2 Available 0013150253
Book Book University of Macedonia Library
Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A)
Main Collection G155.A1V375 2019 (Browse shelf (Opens below)) 3 Available 0013150254
Textbook (48 hours loan) Textbook (48 hours loan) University of Macedonia Library
Desk
Main Collection G155.A1V375 2019 (Browse shelf (Opens below)) 4 Available 0013150255

Τίτλος προηγούμενης έκδοσης: Η διαχείριση και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών.

ΚΒ86194899

There are no comments on this title.

to post a comment.
European Union Digital Greece ESPA Default