Σχολική μουσική εκπαίδευση : ζητήματα σχεδιασμού, μεθοδολογίας και εφαρμογών / επιμέλεια Ζωή Διονυσίου & Σοφία Αγγελίδου.
Material type: TextPublication details: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση, 2009Edition: 2η έκδ. αναθDescription: xvi, 232 σ. : εικ. ; 24 εκISBN: 9789608984721Subject(s): School music -- Instruction and study | Σχολική μουσική -- Διδασκαλία και μελέτη | Music in education | Μουσική στην εκπαίδευση | Music -- Instruction and study | Μουσική -- Διδασκαλία και μελέτηLOC classification: MT930 | .S366 2009Online resources: Εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, πίνακας περιεχομένων και πληροφορίες για το συγγραφέαItem type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | MT930.S366 2009 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | 0013122402 | |
Book | University of Macedonia Library Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A) | Main Collection | MT930.S366 2009 (Browse shelf (Opens below)) | 2 | Available | 0013122403 | |
Textbook (48 hours loan) | University of Macedonia Library Desk | Main Collection | MT930.S366 2009 (Browse shelf (Opens below)) | 3 | Available | 0013122404 |
Browsing University of Macedonia Library shelves, Shelving location: Βιβλιοστάσιο Α (Stack Room A), Collection: Main Collection Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | |||||||
MT920.D643 2012 Μουσική στην προσχολική αγωγή : αλληλεπίδραση παιδιού-παιδαγωγού / | MT930.H62 2008 Music alive! : exploring the world of sound / | MT930.H62 2008 Music alive! : exploring the world of sound / | MT930.S366 2009 Σχολική μουσική εκπαίδευση : ζητήματα σχεδιασμού, μεθοδολογίας και εφαρμογών / | MT930.S366 2009 Σχολική μουσική εκπαίδευση : ζητήματα σχεδιασμού, μεθοδολογίας και εφαρμογών / | MT948.S8416 1996 100 μουσικά παιχνίδια / | MT956.C65 2002 Singing, acting, and movement in opera : a guide to singer-getics / |
ΚΒ5205
There are no comments on this title.